FANDOM

Állampolgárság Szerkesztés

Passports-more-e1435313737544

Egy állampolgárnak egy adott országban több joga van, mint egy abba az országba utazott más állampolgárságú játékosnak. Az állampolgárok az országukban szavazhatnak, csatlakozhatnak a saját országuk politikai pártjaihoz, politikai hivatalba kerülhetnek és felszólalhatnak az országban.

Tipp: Állampolgársági kérelem benyújtásánál, minél több információt adsz meg arról, hogy miért szeretnél az általad választott ország állampolgára lenni, annál nagyobb eséllyel kaphatsz állampolgárságot.

Állampolgárság megváltoztatása Szerkesztés

Állampolgárság megváltoztatásához állampolgársági kérelmet kell benyújtani. (Ország > Állampolgárság)

Az állampolgársági kérelmedet bárki láthatja.

Ahhoz, hogy megváltozzon az állampolgárságod, a kérelmedet el kell hogy fogadja az általad választott ország kongresszusa. Egy kongresszusi képviselő elég az állampolgárság megadásához, neki el kell fogadnia azt.

Nem fog megváltozni az állampolgárságod, ha az ország kongresszusa inaktív.

Állampolgársági szabályok Szerkesztés

Nem lehetsz párttag, jelölt egy választáson, kongresszusi képviselő vagy elnök, miközben állampolgársági kérelmet nyújtasz be egy másik országba. Egyszerre csak egy állampolgársági kérelmet nyújthatsz be és csak egy országban teheted meg ezt.

Egy kongresszusi képviselő csak egy állampolgárságot adhat. Egy idegen ország kongresszusa bármikor megvonhatja az állampolgárságodat, ha már megkaptad azt, kivéve ha hálózatilag (IP) is ahhoz az országhoz tartozol.

Állampolgárság megvonása Szerkesztés

Egy idegen ország kongresszusa bármikor megvonhatja az állampolgárságodat, ha már megkaptad azt, kivéve ha hálózatilag (IP) is ahhoz az országhoz tartozol. Erről az ország kongresszusa szavaz. Ha kongresszusi képviselő vagy, bármikor benyújthatsz egy állampolgárság megvonásáról szóló szavazást, ennek költsége 1 arany. (Ország > Törvények > Kongresszusi lehetőségek > Propose to revoke a citizenship). Ha megvonták egy játékos állampolgárságát, annak az országnak az állampolgára lesz, ahol a valóságban az internet hozzáférése alapján tartózkodik.

Tipp: Ha egy idegen országban vagy állampolgár de az országod kongresszusa nem fogadja el az állampolgársági kérelmedet vagy nem akarja, akkor megkérheted az idegen ország egyik kongresszusi képviselőjét, hogy nyújtson be állampolgárság megvonásáról szavazást rólad. Ha a kongresszus elfogadja, akkor a hazád kongresszusát megkerülve "száműzve" leszel a hazádba.